
18  A Global Youth Partnership for a New Paradigm	 EIR  May 13, 2022

May 5—We have been told by 
the Western corporate press that 
a monster, Vladimir Putin, has 
launched an “unprovoked and 
unjustified” war and a cascade 
of genocidal war crimes against 
the innocent, noble, demo-
cratic, and free nation of 
Ukraine led by the heroic 
Volodymyr Zelenskyy. The 
top information controllers 
rarely mention that the 
United States spent at least 
$5 billion prior to 2014 on a 
bloody coup that forced the 
democratically elected Pres-
ident of Ukraine, Viktor Ya-
nukovych, out of office. 
They do not repeat the U.N. 
findings that up to 14,000 
mostly Russian-speaking 
citizens of Ukraine were 
murdered by various military 
and neo-Nazi militias be-
tween 2014 and February 
2022. These things are re-
ported through opposition 
media outlets around the world, 
but withheld from the majority 
of citizens of the West. The intended result is acquies-
cence in a war on Russia, potentially a nuclear war. 

We here present the evidence that the fake narrative 
has been organized by a cabal of war propagandists 
centered in London. On March 22, MintPress published 
a detailed report by Dan Cohen, “Ukraine’s Propaganda 
War: International PR Firms, DC Lobbyists and CIA 
Cutouts,” which was widely circulated and reported on 
in alternative media. Other journalists, notably Max 

Blumenthal of Grayzone, 
amplified Cohen’s revelations. 

Cohen writes: 

The international effort is 
spearheaded by public re-
lations firm  PR Net-
work  co-founder Nicky 
Regazzoni and Francis 
Ingham, a top public rela-
tions consultant with close 
ties to the UK’s govern-

ment. Ingham  previ-
ously  worked for Britain’s 
Conservative Party, sits on 
the UK Government Com-
munication Service Strat-
egy and Evaluation Coun-
cil, is Chief Executive of 
the International Commu-
nications Consultancy Or-
ganisation, and leads the 
membership body for UK 
local government com-
municators, LG Comms.

“We’ve been privi-
leged to help coordinate 

efforts to support the Ukrainian 
Government in the last few days,” 
Ingham  told  PRovoke Media. “Agencies have 
offered up entire teams to support Kyiv in the 
communications war. Our support for the Minis-
try of Foreign Affairs of Ukraine is unwavering 
and will continue for as long as needed.”

Tracing Cohen’s leads uncovers a vast web of public 
and private PR, media, government, and cooperating 
agencies and individuals that control the flow of truth to 

UKRAINE PROPAGANDA MACHINE

Britain’s Fanatic Royals 
Driving the Planet to Nuclear War
by Stanley Ezrol

Click here for Full Issue of EIR Volume 49, Number 19, May 13, 2022

© 2022 EIR News Service Inc. All Rights Reserved. Reproduction in whole or in part without permission strictly prohibited.

https://www.mintpressnews.com/ukraine-propaganda-war-international-pr-firms-dc-lobbyists-cia-cutouts/280012/
http://www.larouchepub.com/eiw/public/2022/eirv49n19-20220513/index.html


May 13, 2022   EIR	 A Global Youth Partnership for a New Paradigm   19

the public. The participants who are guided by or 
trapped in this enormous web, numbering thousands or 
tens of thousands, are each warned, and, are shown that 
the warnings are genuine, that failure to follow the 
prescribed British/American narrative would ruin their 
careers or more. 

Ukraine Communications Support Network
This cabal was rapidly expanded following the 

Russian military intervention in Ukraine, but key parts 
of the apparatus have been in place since the coup of 
2014 or earlier. On March 28, PRovoke Media, a British 
journal for public relations 
firms, announced the launch of 
the Ukraine Communication 
Support Network (UCSN), 
convened by the Public Rela­
tions Communications Asso­
ciation (PRCA) and the 
International Communica­
tions Consultancy Organisa­
tion (ICCO) “to coordinate vol
unteer communications activity 
for the people of Ukraine.” 
ICCO includes 41 firms in 70 
countries. As we will show, this 
network is characterized by con
trol from the City of London, 
The Atlantic Council, the U.S. 
National Endowment for Demo
cracy (NED), George Soros’ 
Open Society Institutes, and 
other operations openly de
ployed for the purpose of subverting or overthrowing 
non-compliant governments. Now, this hydra-like 
structure, centered in the City of London, controls 
thousands of journalists, communications personnel, 
and volunteers from around the world. 

A key operative is UCSN co-chair Nataliya 
Popovych. Ukrainian citizen Popovych, founder of the 
One Philosophy public relations consulting group, was 
appointed Kiev’s Presidential representative to Crimea 
in 2014 at the time of the U.S.-backed coup. When 
Crimea voted to secede from Ukraine and join Russia, 
she shifted her base of operations to Kherson. Popovych 
has worked with the U.S. State Department and former 
Ukrainian President Petro Poroshenko, who preceded 
Zelenskyy. She was a co-founder of the Ukraine Crisis 
Media Center (UCMC) that was founded in 2014 to 

back the coup that overthrew the elected government of 
President Viktor Yanukovich. UCMC was funded by 
the U.S. Agency for International Development, the 
National Endowment for Democracy, the U.S. Embassy, 
and NATO. It has defended billionaire George Soros 
and his Open Society Foundations. UCMC literature 
and others involved in the 2014 Maidan coup use the 
phrase “Revolution of Dignity” to describe the 2014 
bloody overthrow of an elected government. That 
“revolution” and the government that it installed have 
been characterized by crude and bloody Nazi fellow-
travelers and their descendants.

In 2015, Popovych delivered 
the keynote address to the 
Ukraine Society of Switzerland’s 
gala 70th anniversary dinner, re
calling the “Revolution of Dig
nity.” She made clear that this 
“dignity” required massive 
action including censorship in 
the West in order to stop Russian 
President Putin, saying:

Russia is spending billions 
on manipulation of informa-
tion, on Russia Today (RT) 
reaching the homes of people 
in Europe and the world, on 
challenging the very values 
on which European democ-
racies are built on. They 
spread chaos, mistrust, and 
hatred. Ukraine cannot fight 

this alone. We need support from communica-
tions partners who share the same values as we 
do and who would be willing to play their part. 
By helping us display Russia’s fakes and manip-
ulations, you are also making the societies you 
live in healthier and stronger. When you look at 
the examples of Greece and Spain and Portugal 
and even France and Germany where Russia 
was able to win support through financing of the 
radical parties, through sponsoring of the politi-
cians, through influencing the local media and 
creating narratives that have nothing to do with 
reality—one should seriously think what should 
be done about it.

This is an indication that the 2014 coup, bought and 

Facebook page
Nataliya Popovych, a public relations professional, 
has led bloody fakery from 2014 on.

https://www.provokemedia.com/latest/article/ukraine-communications-support-network-launches


20  A Global Youth Partnership for a New Paradigm	 EIR  May 13, 2022

paid for by the United States, 
was intended not only to 
defeat ethnic Russians and 
friends of Russia in Ukraine, 
but to destroy Russia itself, 
by destroying the President 
who had taken giant steps to 
restore Russia’s sovereignty 
after the dissolution of the 
Soviet Union. This demon
strates how the “rules-based 
order” rejects democracy and 
free speech under the guise 
of “democracy.” (See the 
article, “Neo-Nazis, War 
Crimes and the Theater 
Called Ukraine,” by David Shavin, for a profile of the 
Nazi networks in Ukraine.)

Atlantic Council and the New ‘Newspeak’
Perhaps the most influential operative  is Francis 

Ingham, whose roles include Chief Executive of the 
“International Communications Consultancy Organiza
tion,” a leading public relations organization; Director 
General of PRCA, which claims to 
be “The world’s largest and most 
influential PR professional body”; 
and head of LG Comms, whose 
members are UK local government 
communicators. Dan Cohen reports 
that Ingham is close to the UK 
government and has worked for the 
Conservative Party.

On March 1, industry newsletter 
PRovoke Media reported that 
Ingham’s PRCA warned employees 
that they will be expelled if they 
work with sanctioned firms and 
should “consider the reputational 
risk of working with firms that are 
linked to the Russian government.”

Cohen writes that Ingham and 
Nicky Regazzoni, a co-founder of 
PR Network,  “joined by an anonymous Ukrainian 
figure, helped the Kyiv regime’s foreign ministry create 
and distribute a ‘dossier’ with materials instructing 
public relations agencies on ‘key messages,’ approved 
language, content for debunked propaganda constructs, 
far-right and neo-Nazi propaganda.” These are 2,000 

top communications profes
sionals who are bound by 
their employers to stick to 
the “rules-based” narrative 
they have been given. Reflec
tions of George Orwell’s 
“1984 Newspeak” are not 
accidental.

Richard Edelman of 
Richard Edelman Public 
Relations has worked with 
Popovych’s One Philosophy 
firm and other arms of the 
hydra-like monster. Edelman’s 
firm has 43 offices (U.S. 13, 
Canada 5, Latin America 6, 

Europe 13, Mid-East 2, and Africa 2). Edelman is on the 
Board of Directors of the Atlantic Council and is a 
member of The World Economic Forum (WEF). The 
Atlantic Council is the NATO-linked think-tank of the 
rules-based order, although its October 2019 68-page 
“Present at the Re-Creation: A Global Strategy for Revi
talizing, Adapting, and Defending a Rules-Based 
International System” actually lists no specific rules, but 

all of its publishing and other 
activities clearly communicate that 
not following them means trouble. 
The WEF is the billionaire’s club 
that meets annually at Davos to plan 
its looting operations for the coming 
period, using the Green New Deal 
as a cover for its Malthusian attack 
on industrial and agricultural 
production.

Cohen reported that these 
networks use “fact checking” 
agency StopFake, which, he writes, 
“is funded by the National 
Endowment for Democracy, the 
Atlantic Council, Czech and UK 
foreign ministries, and the Inter
national Renaissance Foundation, 
which is funded by billionaire 

George Soros’ Open Society Foundation.” 

Fake News: Mariupol
As of this writing, the Donbas city of Mariupol is 

now almost entirely controlled by Russia, as the 
Azovstal steel plant, where approximately 2,000 Azov 

ICCO/publicity photo
Francis Ingham, close to British nobility, heads several 
associations that direct 2,500 perfidious PR firms.

LinkedIn
Nicky Regazzoni, co-founder of PR 
Network, which has more than 2,000 agents.

https://larouchepub.com/other/2022/4917-neo_nazis_war_crimes_and_the_t.html


May 13, 2022   EIR	 A Global Youth Partnership for a New Paradigm   21

Brigade and other Ukrainian military as well as civilians 
had taken refuge, is being cleared.

Two events in the city of Mariupol illustrate the way 
that the British communications network and the 
leading Ukrainian neo-Nazi force, the Azov Battalion, 
work in tandem to create false reports of Russian attacks 
against civilians. Mariupol is part of Donetsk, but 
outside the region which declared itself independent of 
Kiev as the Donetsk Republic after the Maidan coup of 
2014. The Azov Battalion was formed at that time from 
existing Nazi organizations, taking over Mariupol for 
operations against the Donbas region.

Grayzone journalist Max Blumenthal has produced a 
detailed, documented study on the reported attacks on 
the Donetsk Academic Regional 
Drama Theater in Mariupol. The 
fake stories came from two BBC 
correspondents working from 
Ukraine, Orysia Khimiak and 
Hugo Bachega, using as their 
single source Petr Andryushchenko, 
an advisor to the pro-Azov Mayor 
of Mariupol, Vadim Boychenko.

Blumenthal (Grayzone, March 
25, 2022), reports that prior to 
shifting to BBC, Khimiak worked 
for startup “Reface” that the 
Washington Post labelled a “reality 
distorting app” and “a kind of 
Ukrainian war-messaging tool.” 

Different accounts include that 

civilian refugees were sheltering in the theater 
when it was attacked; Azov Battalion soldiers 
were holding civilians there as human shields; 
Azov Battalion soldiers were there without 
civilians; hundreds were killed; few were killed; 
none were killed. I believe that the last account 
reported was that all were safe.

A second example was a report based on a 
March 12 tweet from the Ukrainian embassy in 
Turkey: “The mosque of Sultan Suleiman the 
Magnificent and his wife Roxolana (Hurrem 
Sultan) in Mariupol was shelled by Russian 
invaders. More than 80 adults and children are 
hiding there from the shelling, including citizens 
of Turkey.” This was widely reported 
internationally, but it is difficult to locate any 
reports or pictures of damage or casualties at the 
mosque, nor any withdrawal of the report. On 

March 17, Al Jazeera reported that of 80 Turkish 
citizens who had sheltered in the Mosque, 50 had left to 
return to Turkey and 30 remained. There has still been 
no confirmation of any attack on the Mosque. Al Jazeera 
reported, “Turkey’s Foreign Minister Mevlüt Çavuşoğlu 
said a day later (March 13) that it remained intact.”

Fake News: the Ruin of Zaporizhzhia
On March 2, 2022, Russian troops peacefully occu-

pied the nuclear power station in Zaporizhzhia, a city 
227 km from Mariupol. When Ukrainian militia fired 
on the Russians at night from a nearby building uncon-
nected to the reactors, the Russians used flares to pro-
vide light as they drove the militia out of the building, 

Ralf1969
The Zaporizhzhia Nuclear Power Station. Undamaged and fully functional.

CC/Malik Bilal
The mysteriously undamaged Sultan Suleiman Mosque in Mariupol.



22  A Global Youth Partnership for a New Paradigm	 EIR  May 13, 2022

which was set on fire as they left. The 
fire was quickly put out and the Ukrai-
nian staff of the power plant continued 
to operate it without interruption. How-
ever, Zelenskyy and his spokesmen 
issued warnings that the Russians had 
nearly triggered the biggest nuclear di-
saster in world history. News stations 
across the West warned in hushed tones 
of a pending nuclear disaster affecting 
all of Europe and beyond.

By the following day the truth was 
known, and yet the “Russians risk nu-
clear holocaust” meme continues to be 
retailed by the fake media cabal. Almost 
two months later, on April 27, the “Ser-
vant of the People” went on television 
and denounced Russia’s “irresponsible 
actions around nuclear power plants,” 
demanding that every nuclear power 
plant or other nuclear facility controlled by Russia must 
be seized and put under control by the “international 
community.” This is a request that makes sense only if 
Zelenskyy hopes to be remembered as triggering a nu-
clear disaster – nuclear war.

Fake News: the Snake Island Affair
In the early days of Russia’s military operation, 

media reports included an audio recording consisting of 
a Russian ship’s officers demanding the surrender of 
Ukrainian soldiers on the small island in the Black Sea 
called Snake Island. The soldiers answered with “go to 
hell,” “go f---- yourself,” and similar niceties. It was 
then reported that all of the soldiers were shot dead on 
the spot. President Zelenskyy delivered a national radio 
address pledging to honor the 13 dead soldiers as 
“heroes” of the Army. The next day, the Ukrainian Navy 
announced that the soldiers had surrendered to the Rus-
sians, and were alive and well. The Russian Navy re-
leased them within a few days. 

Ukraine MFA Nazi-Style Communications
Cohen reported, “Ukraine’s Ministry of Foreign 

Affairs distributed a dossier with materials instructing 
public relations agencies on instructing public relations 
agencies on “content for debunked propaganda 
constructs, far-right and Neo-Nazi propaganda.”

This dossier, according to Cohen, includes a 

collection of posters established for promoting the 
cause. Not all of those files were necessarily used in 
public, but they do reveal the thinking of the collection’s 
curators. The others are a handbook created for recruits 
to President Zelenskyy’s “Foreign Legion.”

Beyond containing praise for neo-Nazis and Nazi 
collaborators like Stepan Bandera, C14 leader Yevhen 
Karas, and others, the documents are dominated by 
bestial treatment of the forces they confronted. Bandera 
was an ultra-nationalist who led an army that worked 
side by side with German Nazi forces during World War 
II, both in battle and in the mass murder of Jews and 
other Nazi targets. His supporters claim Bandera 
worked with the German Nazis in order to win 
independence from the Soviet Union. 

Posters
The ministry files include posters of citizens 

throwing Molotov Cocktails at the Russians, except 
they are called “Bandera Smoothies” and “Bandera 
Smoozi.” 

The posters demonstrate a depraved indifference for 
life and depraved enjoyment of mass-murder. While 
charging Russia with war crimes without any evidence, 
the Ukrainian military’s media apparatus openly 
promotes itself as merciless, cold-blooded killers. 
Examples from the Ministry’s collection of posters 
include:

CC/Pryshutova Viktoria
Rally in honor of war-time Hitler ally and post-war CIA and British agent, Stepan 
Bandera.



May 13, 2022   EIR	 A Global Youth Partnership for a New Paradigm   23

•  Schematic drawing of dead bodies on 
the ground surrounded by bombs. The caption 
reads, “Grandma’s advice to Moskovites: 
Hide in the fields. When you die in the hands 
of our army, sunflowers will grow better.”

•  “Thank you Ukrainian Army” poster of 
a uniformed Azov Battalion soldier with 
a  Wolfsangel patch on his sleeve. (The 
Wolfsangel is similar to the Nazi Swastika 
and was adopted as a badge by Waffen SS 
units during Hitler’s reign. It is now a proud 
favorite of the Azov Battalion dating from its 
founding during the Maidan insurgency.)

•  “Democracy is a Weapon.”
•  “The Encyclopedia of Incurable 

Diseases: Russia, Belorussia, North Korea, Syria, 
Eritrea” (not in English). 

•  Line drawings of Czar Nicholas, Lenin, Stalin, and 
Khrushchev nested like a Russian doll, with the saying, 
“This Mental Moscovian Dragon is Not Changeable 
During 300 years.” A line across the bottom reads, 
WAR/TERROR/SLAVERY/DEHUMANIZATION/
HOLODOMOR/CONCENTRATION  CAMP. (“Ho
lodomor” refers to the 1932-33 famine in Ukraine.)

•  A severed and bleeding green head lying on the 
ground with the caption, “Putin’s Orcs got whipped.” 
(“Orc” is used in fantasy literature to refer to ugly and 
violent creatures.)

•  A rough sketch of a naked President Putin, with a 
large rocket lodged in his back, and blood pouring from 
his mouth. The caption is “PUT the rockets IN.”

Many posters call for a “No-fly Zone” over Ukraine. 
Marionette Zelenskyy may not get it, but even Joe 
Biden knows that an air war between the U.S. and 
Russia would be the cause of, not the savior from, 
nuclear catastrophe. 

Recruitment
Soon after the Russian incursion into Ukraine, 

Zelenskyy’s Foreign Ministry released a call  for an 
International Legion of Defense of Ukraine, a 
“Foreign Legion.” The dedicated website contains 
basic instructions for mercenaries to join the legion, 
though little is said about required skills or training. It 
triumphally states: “Join the Legion and help us defend 
Ukraine, Europe and the whole world!” 

This is a somewhat odd way to describe a government 
which came to power in a violent coup against the 
elected government, a coup organized and financed by 

foreign interests that has severely restricted the use of 
the Russian language, shut down opposition news
papers, imprisoned opposition leaders, openly 
supported neo-Nazi’s atrocities, and bombarded the 
Ukrainian citizens who opposed the violent over
throw of their elected government, for eight years. But 
Zelenskyy’s election, as a comedian who ran for a 
political party named after his comedy show, “Servant 
of the People,” was appropriate. It was especially 
appropriate that he won 70% of the vote on a platform 
of peace and freedom, and reversed himself within 
months of election as unable or unwilling to counter 
the Nazi factions. 

Correct Wording 
The material under this topic would be quite familiar 

to people who have been cut off by social media in the 
West, which now function as a block to free speech, 
especially if it speaks the truth. For example, “correct 
wording” does not permit expressions like, “annexation 
of Crimea,” “reunification of Crimea with Russia,” 
“referendum in Crimea,” or, worst of all, “will of the 
people of Crimea.” Permissible expressions for these 
unwanted circumstances must imply that the arrangement 
is temporary and improper. “Temporary occupation of 
the territory of Ukraine—the Autonomous Republic of 
Crimea and the city of Sevastopol,” “occupied Crimea,” 
“occupied Crimean Peninsula,” “attempted annexation 
of Crimea,” or “occupation and attempted annexation of 
Crimea” are allowed, because they “emphasize the 
gravity of the internationally wrongful act committed by 
the Russian Federation.” Similarly, expressions that 
refer to conflict or crisis in Donbas are prohibited even 
though the UN High Commission for Human Rights 

President of Ukraine
Once bawdy comic, now bloody President, Volodymyr Zelenskyy.



24  A Global Youth Partnership for a New Paradigm	 EIR  May 13, 2022

estimates that 14,200 people, including 3,404 civilians, 
have been killed in internal fighting in the Donbas 
conflict area after the 2014 coup. 

Key Messages 
The difference between “correct words” and “key 

messages,” is that “key messages,” true or false, report 
ideas that must be communicated to instill the proper 
understanding of a situation. For example, a “key mes-
sage” broadcast March 22, was: “entire Europe was put 
on the brink of nuclear disaster, when the Russian 
troops began shelling Zaporizhzhya, the largest nuclear 
power plant in Europe.” We know, however, that Inter-
national Atomic Energy Director-General Rafael Mari-
ano Grossi announced that there was no shelling of the 
plant, and that the plant is being managed by the same 
staff that ran it prior to the Russian arrival.

Other “key messages” included in the dossier are 
that this attack involved Russian troops simultaneously 
attacking from Russia, Belarus, and the “temporarily 
occupied regions Donetsk, Lugansk, and Crimea.” It is 
a “full-scale war,” not a “conflict.” Also, “We protect 
the entire Europe, not only ourselves, as Putin will not 
stop in Ukraine.” The instructions go on to state what 
the next steps in the attack will be, what weaponry 
Russia will use, what its advantage is, what it will 
bomb, what it will destroy, and how many it will kill. 
This leads up to “We urgently need the no-flight zone, 
or air defense fighter planes. This would significantly 
accelerate the end of war.” It goes on providing more 
words to describe damage it claims has already oc-
curred and damage that will occur. Some reported 
events are similar to actual events, but most of the pre-
dicted events have not occurred. The important thing is 
that the “correct terms” and “key messages” are re-
peated often enough and emphatically enough to make 
it feel as if they had occurred or will occur.

The Wider Net
The last section of Dan Cohen’s article, “Intelli-

gence operations,” deals with a network centered on 
Ukrainian media and related operations that is fastened 
into a much wider network directly connected to the 
leading structure of the “rules-based international 
order.” A central part of this is the Russian Language 
News Exchange (RLNE) consisting of opposition 
media, founded in 2016 and funded by the Dutch gov-
ernment and the European Commission. It was investi-
gated by the Russian media agency, RIA FAN.

In July, 2021, six journalists were sent to Poland for 

media training with all coronavirus restrictions waived. 
They included Andrey Lipsky, deputy editor-in-chief of 
Novaya Gazeta and CEO of Hromadske TV. Hromad-
ske is one of the most watched TV networks in Ukraine. 
It is funded by governments and foundations including 
the U.S. Embassy in Ukraine, the Ministry of Foreign 
Affairs of Denmark, the Swedish International Devel-
opment Cooperation Agency, the European Endow-
ment for Democracy, and Free Press Unlimited (FPU). 
Pierre Omidyar, billionaire founder of eBay, was also 
involved. Hromadske describes itself as an NGO or 
“Public TV” channel. Hromadske co-founder Maxim 
Eristavi, an Atlantic Council expert in its Millenium 
Leadership Program and other areas, presented an in-
troductory video for the network’s founding.

On March 5, Eristavi and others raised 2 million 
euros for “Media Lifeline Ukraine.” That organization 
soon partnered with Reporters Without Borders and the 
Ukrainian Institute for Mass Information, aka Lviv 
Press Freedom Center. That organization is led by 
USAID communications officer Oksana Romaniuk 
and funded by USAID and the UK government. 

Beyond media control operations, this huge network 
has an active Capitol Hill lobbying machine. Atlantic 
Council advisor Daniel Vajdich, registered as a foreign 
agent for the Ukrainian Federation of Employers of the 
Oil and Gas Industry, also works for President 
Zelenskyy to lobby for weapons. He heads Yorktown 
Solutions and has advised current U.S. Senator Ted 
Cruz and former Governor of Wisconsin Scott Walker. 
It is said that Vajdich wrote Zelenskyy’s March 16 
speech to the U.S. Congress.

Knowing what we now know about the interna-
tional media operations organized out of London for 
the purpose of weaponizing the Ukrainian government 
and military/militia apparatus against those powers that 
the Atlantic elites have deemed threatening, it is easy to 
understand why almost every bit of data provided to us 
by “the media” is anti-Russian and false. In some cases, 
the connection to this network is identified, in other 
cases not. But the fact that, for instance, information 
about the efforts of China and Russia to build a founda-
tion for peace based on economic development has 
been described by U.S. Cabinet members; Ursula von 
der Leyen, European Commission President; Frederick 
Kempe, President of the Atlantic Council; and others as 
a plan to destroy both developing and underdeveloped 
nations for their benefit, is evidence of the worse than 
unwholesome nature of the Rules-Based International 
Order and its slaves.


